Spørsmål og svar

På denne siden har vi samlet en del spørsmål og svar som ofte går igjen
fra kunder. Dersom du ikke finner den informasjonen du leter etter her,
er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss via vårt skjema som
du finner lengre ned på denne siden. Du kan også benytte chat eller
ringe oss på tlf nr 41 07 67 67 i vår åpningstid alle hverdager mellom kl.
17-21 og lørdag kl. 12-17

Bestillinger

Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre. Er det mulig?

Etter du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker varer og sender fortløpende. Har du fått en sendings bekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Vi kan heller ikke love at vi rekker å gjøre endringer, selv om du kontakter oss. Du kan selvsagt angre kjøpet ved å returnere/bytte og sende ordren i retur.

Kan jeg slå sammen to ordre jeg nylig har bestilt til én og samme forsendelse

Nei, dessverre. Ordrene er unike og plukkes på tilfeldige tidspunkt, og er som regel på forskjellig sted i prosessen. Vi får ikke stoppet og endret dette.

Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?

Nei, det er ikke mulig å legge til varer på samme ordre etter du har betalt. Har du bestilt med kort er det ikke mulig å øke det reserverte beløpet. Har du bestilt på faktura er du kredittsjekket for det beløpet som ligger på ordren.

Hvilke betalingsalternativer har dere?

Hos Outpro.no har vi flere betalingsmuligheter. Forhåpentligvis også din foretrukne. Vi tilbyr
betaling Vipps og kort som Visa og Mastercard.

Levering

Hvordan blir min pakke sendt?

Vi bruker Postnord og Bring til våre sendinger.
Leveringstid er 2-7 arbeidsdager

Fraktpriser:
Fraktpriser varierer basert på størrelse og vekt for pakken.
Du kan se de estimerte fraktkostnadene for bestillingen din under utsjekkingsprosessen.

Ordresporing:
Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummer og transportørinformasjon.
Du kan også spore ordrestatusen din ved å logge på kontoen din.

Hva gjør jeg om jeg mottatt feil vare?

Om du mottar feil vare send oss en melding på post@outpro.no, så vil vi hjelpe deg videre.

Retur og bytte

Jeg ønsker returnere varene. Hva gjør jeg?

Ønsker du å angre på kjøpet ditt, må dette gjøres
innen 14 dager. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen
ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til
nærmeste virkedag.

Angrefristen anses overholdt dersom melding er
sendt før angrefristen er utløpt. Kjøper har bevisbyrden for at
angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje
skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).

Du får en
tilbakemelding når angreretten er godkjent, og du vil bli betalt tilbake
for summen du kjøpte varen for. Dette går via samme betalingsløsning
som du valgte når du bestilte varen. Er den bestilt med Klarna faktura,
vil denne bli kansellert. Er den allerede betalt, får du summen tilbake
fra Klarna. Om du har betalt med kort, kommer beløpet tilbake på samme
konto, og med Vipps, får du det refundert via Vipps. 

Jeg ønsker bytte til en annen vare. Hva gjør jeg?

Vi må få beskjed om at du ønsker å bytte varen
innen 14 dager fra du kjøpte den. Du tar kontakt med kundesenteret på
e-post (post@OutPro.no) eller chat og avtaler hvordan du ønsker at
saken din skal bli behandlet. Du kan deretter enten kjøpe ny vare med
det samme, og få pengene tilbake for det som kommer i retur. 

En eventuell differanse blir tilbakebetalt.

Når mottar jeg tilbakebetalingen på retur på grunn av angrefrist?

Det kan variere fra 1-7 dager.

Så snart din angrerettretur er behandlet og godkjent, får Klarna (eller annen
betalingsløsning) beskjed om din retur, og de vil da refundere
kjøpesummen. 


Leter du fremdeles etter svar? KONTAKT OSS